REKLAMACJE
Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się! Masz możliwość reklamacji - niezwłocznie skontaktuj się z nami.
Proces reklamacji:
1. Napisz do nas wiadomość, opisz wadę produktu i załącz zdjęcia - kontakt@marengosklep.pl
2. Jeżeli poprosimy o odesłanie produktu to nadaj paczkę na adres naszego magazynu:
MARENGO Zwroty
ul. Miodowa 7
26-001 Masłów Pierwszy
Nie zapomnij dołączyć do paczki dowodu zakupu.
3. Paczki wysyłane na koszt adresata, za pobraniem lub do paczkomatu nie będą przyjmowane.
4. Pamiętaj proszę o podstawowych zasadach: dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie. Reklamowany produkt powinien być czysty.
5. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.
6. O decyzji rozpatrzenia reklamacji powiadomimy Cię poprzez wiadomość e-mail.
7. Rozpatrzona reklamacja zostanie odesłana na koszt Sprzedawcy, na adres wskazany w zamówieniu.
8. Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki w przypadku ewentualnego zagubienia nadanej paczki.
2. Jeżeli poprosimy o odesłanie produktu to nadaj paczkę na adres naszego magazynu:
MARENGO Zwroty
ul. Miodowa 7
26-001 Masłów Pierwszy
Nie zapomnij dołączyć do paczki dowodu zakupu.
3. Paczki wysyłane na koszt adresata, za pobraniem lub do paczkomatu nie będą przyjmowane.
4. Pamiętaj proszę o podstawowych zasadach: dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie. Reklamowany produkt powinien być czysty.
5. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.
6. O decyzji rozpatrzenia reklamacji powiadomimy Cię poprzez wiadomość e-mail.
7. Rozpatrzona reklamacja zostanie odesłana na koszt Sprzedawcy, na adres wskazany w zamówieniu.
8. Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki w przypadku ewentualnego zagubienia nadanej paczki.
POBIERZ DRUK REKLAMACYJNY
W przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z nami: kontakt@marengosklep.pl